Как да отслабнем здравословно?
Как да отслабнем здравословно?
29.05.2019|10:00 Прочитания: 878

Наднорменото тегло винаги е бил основен проблем, които в днешни дни се среща при все повече хора, при това млади. Излишните килограми освен, че ви карат да се чувствате некомфортно в кожата си, това може да ви повлияе негативно върху емоционалното и физическото ви състояние, най-вече на сърдечно-съдовата система.

Безспорно, отслабването е истинско предизвикателство, но трябва да сте наясно, че всеки свален килограм намалява риска от редица болести – като диабет, рак, заболявания на сърцето и др. този процес отнема време, но най-важното е да е знаем как точно да действаме, за да избегнем така нежелания йо-йо ефект. Не е нужно да гладуваме или пък да се натоварваме прекалено много физически. Това няма да ни помогне по никакъв начин, а само да влоши проблема.

Как да започнем процеса по отслабване?

Първата крачка, която трябва да предприемете е да посетите личния си лекар. Добре е той да ви прегледа и да установи дали имате някакви здравословни проблеми, придобити в следствие на наднорменото тегло. Той от своя страна ще ви назначи изследвания на кръвта, за да провери показателите на холестерола, кръвната захар и др. и дали има някакви отклонения. Ако сте решили да посещавате и друг специалист, то е добре да се обърнете към диетолог и да му представите резултатите от всички направени изследвания. Съобразно тях той ще изготви индивидуален хранителен режим според общото ви състояние.

Също така е добре да включите в ежедневното си меню пълнозърнести храни и протеини. Ако мислите, че драстичното ограничаване на някои видове храни и гладуването са правилни – то това изобщо не е вярно. Това би било най-голяма грешка, която може да допуснете. Пълноценното отслабване се постига с балансирано хранене. Едно от най-важните неща е храната да е качествена, обработена по правилен начин и храненето да е на кратки интервали от време.

Важно да е да знаем, че гладът е стрес за организма. Когато гладуваме, нашето тяло бързо запомня това състояние и в момента, в който започнем да се храним, то складира храната за следващ момент на гладуване. Именно по този начин се трупат мазнините.

Какво да включим в менюто си?

Важно е вашето меню да бъде разнообразно. За целта добавете пълнозърнести храни, като може да откриете много и разнообразни варианти на пазара. Паралелно с тях е важно да приемате и протеини и фибри. Тях може да си ги набавите от продукти като чиа, ленено семе и др. Включете в ежедневното си меню плодове, зеленчуци и храна, която е богата на калций – като например млечни продукти. Трябва да избягвате преработените храни и особено тези, които съдържат добавена захар. Относно месото – добре е да приемате пилешко, пуешко и особено полезна е рибата. Ограничете приема на по-мазните и червени меса.

Веднъж след като сте поели по правилния път и спазвате хранителен режим, ще започне здравословния процес по отслабване. Още щом свалите около 10% от вашето тегло, метаболизмът ви ще се промени, ще се ускори и подобри, като ще започне да работи във ваша полза. По този начин отслабването ще продължи с пълна сила.

За да подпомогнат процеса на отслабване, има специално разработени продукти, които ускоряват процеса по изгаряне на мазнините. Такъв продукт е разтворимата напитка Choco Lite. Тя помага за намаляване на теглото, като ускорява метаболизма и стопява излишните мазнини.

Как да отслабнем здравословно?

Choco Lite е подходящ за ежедневна употреба, като е под формата на прах и може да го смесите към различни течности, като вода или сок – според вашия вкус. Чрез приема на напитката ще повишите вашата енергия в тялото, ще намалите вашето желание за сладки храни, цялостното състояние на организма ще бъде значително подобрено и холестерола ще се понижи до нормалните граници.

Време е да се откажете от лошите хранителни навици

Важно е да преосмислим и да променим изцяло нагласата си към храната. За да постигнем целта си, трябва да се откажем от лошите навици и да ги заменим с по-здравословни и добри такива. Какво ще рече това? Например, трябва да започнем да приготвяме храната си сами. Само в крайни нужди и ситуации да прибягваме към готово приготвена храна навън. Също така ястията трябва да са печени, а не пържени. Също така храненето е добре да е на малки порции, но по-често и през целия ден. Изключително вредно е да сме се ограничавали цял ден и вечер за награда да погълнем огромно количество храна. Трябва да забравите за късните закуски, среднощното ядене и газираните напитки.

След като се откажете от вредните навици, може да комбините здравословното хранене с напитка, която ще ви помогне да ускорите процеса по отслабване. Choco Lite е добър избор, ако искате да се доверите на помощник, който ще ви зарежда с енергия и тонус.

Раздвижете се

Това, с което може да стартирате, е да включите в ежедневието си дейности, които изискват повече ходене пеш. Това може да бъдат кратки разходки около вашия дом, изкачване на стълби, вместо ползване на асансьора, по-продължително разхождане на домашния любимец, повече дейности навън – като игри с децата и градинарство.

Ходенето пеш е силно препоръчително за начална тренировъчна дейност при хора, които имат наднормено тегло. С тичане, силно натоварващи кардио упражнения или джогинг тренировки, по-скоро може да предизвикате някоя сериозна контузия, тъй като ако ги започнете в начална фаза ще стресирате костите и ставите си.

Специалистите препоръчват минимум 30 минути в движение и разходка, поне 5 пъти седмично. Ако все пак тепърва започвате, добре е да стартирате с 10, 15 минути и постепенно да увеличавате времето. Бавно и постепенно, с постоянство ще постигнете вашата цел.

0 0
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...