Как да бъдем по-успешни в работата си?
pixabay.com
Как да бъдем по-успешни в работата си?
07.11.2018|12:00 Прочитания: 546
Предполага се, че на работното място не може да се държим както с приятелите си. Това е чат от бизнес морала и етика, които са общоприети. Може би, защото е добре да показваме по-малко от "неофициалното си аз" и повече от професионалното. Например, ако закъснеем за среща с приятел можем да му обясним какво се е случило и защо сме се забавили, но ако закъснеем на работното място е друго нещо. Приема се като знак за неорганизираност и прави много лошо впечатление. 
Когато сте станали част от организация вече е въпрос на морал и задължение да покажете, че сте отдадени на работата и се посвещавате на нея. Това веднага ще рефлектира върху начина, по който ви възприемат колегите. Въпросът е има ли списък с правила, за които никой не говори, но всеки професионалист спазва? За да знаете как да покажете добра комуникационна етика на работното място ние сме приготвили няколко важни стъпки:
Винаги бъдете на време

Ако сте стажант или скоро започнал работа, можете да вземете този съвет много присърце. Има хора, които са развили навика да закъсняват още в училище, но на работното място това е изключено. Трябва да свикнете да бъдете винаги навреме независимо от обстоятелствата. Също така трябва да си приготвите достатъчно време, за да се облечете подходящо, според повода. Включете в плана си и необходимото време за път, за да не се изненадате от трафика и да закъснеете.
Помислете за всичко и се уверете, че ще имате достатъчно време.
Как да бъдем по-успешни в работата си?pixabay.com
Бъдете човек, на когото може да се разчита

Задайте си въпроса, дали вашият мениджър ще се замисли преди да ви повери някоя отговорна задача. Ако отговорът е да, значи трябва да се замислите какво можете да промените в поведението си. Ако има някакъв проблем, постарайте се да разберете какъв е и да работите върху него. Това се отнася и до спазването на срокове, които мениджърът поставя при изпълнение на различни задачи в работния процес.
Главната идея е колегите и мениджърът ви да знаят, че вие сте човек, на когото могат да разчитат.
Бъдете винаги готов да помогнете

Професионализмът личи в това дали сме готови да помогнем на колегите си. Независимо дали работите в малка или голяма компания, работата в екип трябва да е на лице. Ще има моменти, в които колегите ви ще се допитат до вас за помощ, никога не бива да се замисляте дали да го направите, това е въпрос на професионализъм и характер.
Мениджърите обикновено търсят кандидати, които са готови да помагат на другите, вместо такива с труден характер и недружелюбно отношение. Трябва да отивате с правилната нагласа на работа, защото това е стъпка към изграждането на любов към работното място.
Силна вътрешна увереност и представителност

Много е важно да умеете да общувате ефективно от бизнес гледна точка. Ефективната комуникация идва в следствие на градивна критика и добър тон. Стойте на страна от караници и лоши отношения в офиса.
Когато говорим за силни личностни качества и увереност, те могат да се опознаят в човек дори само при провеждането на разговор. Разбира се, трябва да имате и умения на добър слушател, да запаметявате информация и да говорите накрая. 
Как да бъдем по-успешни в работата си?pixabay.com
Бъдете мотивирани

Като оставим настрана спазването на срокове, важно е да покажете, че цените себе си и искате да се развивате. Освен да мислите за собственото си развитие, покажете, че държите и на видимите резултати, които говорят за растеж на фирмата и развитие на възможностите. 

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...