2 полезни съвета за писането на имейли
pixabay
2 полезни съвета за писането на имейли
03.08.2017|17:00 Прочитания: 1718

Ако търсите лесен начин да израснете в кариерата си, не е нужно да търсите по-далеч от електронната си поща. Не, наистина, само с няколко малки промени и правилна перспектива, вашият работен мейл може да стане един от най-добрите ви ресурси за работа. Преди няколко години създадох две папки в електронната си поща, които ми помогнаха да стана по-успешен служител.

"Преглед"

В папката с надпис "Преглед" изваждам всякаква кореспонденция, която съдържа подробности, които бих искала да спомена по време на следващия си преглед. Помислете: обратна връзка, проекти с впечатляващи статистики, по-големи презентации, както и трудни ситуации, за които е измислено добро решение.


"Научете от това"

От друга страна, имам и папка в електронната поща, която буквално е означена като "Научете от това". Точно там държа имейли от моите шефове, които служат като пример за това как най-добре да комуникирате. Папката включва и творчески презентации, забавни проекти и интелигентно форматирани доклади, събрани от моите колеги, и редовно се обръщам към имейлите, когато се опитвам да разработя нов процес или инициатива.

Умението да се учиш от всеки и да попиваш цялата полезна информация е много полезно. Това е един от най-лесните и най-сигурни начини да се издигнете в кариерата и то без кой знае какви усилия.



Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...