10 безполезни продукта за красота, за които харчим парите си
Pexels
10 безполезни продукта за красота, за които харчим парите си
04.03.2018|14:30 Прочитания: 10166

Всяка жена има хиляди кутийки, тубички и шишенца на рафта в банята си. Но повечето от тези продукти са само маркетингови трикове, които реално са абсолютно безполезни и могат лесно да бъдат заменени. Ето няколко продукта за красота, за които няма смисъл да харчите парите си:

1. Скраб за устни

Тези сладки малки кутийки със скраб за устни, миришещи на ягоди и ванилия са изключително скъпи. Производителите твърдят, че тези продукти отстраняват мъртвата кожа от устните, което ги прави меки и еластични. Но ако използвате такива продукти често, можете да навредите на устните си. Така че ако имате проблем с устните, посетете лекар, а не използвайте скраб за устни.

Можете да използвате скраб за лице върху устните си веднъж на две седмици.

2. Шампоан против стареене

Някои производители на шампоани твърдят, че косата ни старее и че трябва да използваме специални шампоани против стареене, за да я запазим здрава. Но ако "стара" коса означава побеляла коса, няма какво да направим, защото това е генетична особеност. Ако не искате косата ви да е суха и накъсана, просто се хранете правилно и се грижете за нея. Това не означава, че трябва да купувате някакви много специални шампоани.

3. BB крем, CC крем, DD крем

BB кремът е японски продукт, който жените използват, за да балансират цвета на кожата си и да прикрият малките несъвършенства. Тези кремове- BB, CC и DD станаха много популярни сред европейските жени, но истината е, че и трите крема са просто основа за грим. Изберете един от тях и използвайте него.

4. Кремове и лосиони против стрии

Тези бели белези по тялото притесняват много жени. Ето защо има голям интерес към продуктите, които обещават, че ще ги скрият. За съжаление, тези кремове не действат. Стриите могат да бъдат премахнати само от специалисти с козметични процедури. Но винаги можете да предотвратите появата им, като поддържате кожата си хидратирана.

5. Околоочни кремове

Всеки маркетинг специалист знае, че колкото по-малка е кутийката на крема, толкова по-скъп е той. Повечето околоочни кремове са абсолютно идентични с останалите кремове за лице. Те само овлажняват кожата и създават приятно усещане.

6. Кремове против стареене

За съжаление, няма такъв магически крем, който да ни отърве от бръчките. Ето защо козметиката против стареене не предлага нищо повече от овлажняване на кожата. Само хирургията може да премахне бръчките. Достатъчно е просто да използвате добър хидратиращ крем.

7. Шампоани 2 в 1

Шампоаните имат ниска алкална концентрация, докато балсамът подхранва косата и идеята му е да я "омазни". Фризьорите дори препоръчват да измивате само корените с шампоан и да нанасяте балсам по дължината надолу. Съгласно законите на химията, продукт, съдържат тези две характеристики, не съществува. Ето зашо тези 2 в 1 шампоани са просто обикновени шампоани.

8. Маска за коса

Почти всеки комплект за грижа за косата има тези три продукта: шампоан, балсам и маска. Маската има всички качества на балсама, но с по-активни вещества, поради което е препоръчително да използвате маска само 2 пъти седмично. Всъщност, ако използвате балсам редовно, не е нужно да използвате маска.

9. Лосиони и кремове за деколте

Колкото повече кремове за различните части на тялото има, толкова повече пари харчат жените. Кремовете за деколте са чудесен пример за това, тъй като техният състав е същият като този на кремовете за тяло. За съжаление, може да се постигне повдигащ ефект само с помощта на хирургия.

10. Боя за коса с подхранващо действие

Боята за коса съдържа агресивни вещества, които засягат структурата на косата. Ето защо всяка "подхранваща" боя не е нищо повече от маркетингов трик.



Станете част от Jenite.bg във Facebook!

32 17
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...