Защо да използваме етерични масла при йога практики?
pixabay
Защо да използваме етерични масла при йога практики?
19.03.2019|16:00 Прочитания: 305

Няма нищо по-успокояващо от аромата на етерични масла в края на йога. Но някога чудили ли сте се защо вашият учител по йога използва ароматни масла в края - а понякога и в средата на вашата практика? Подобно на йогата, ароматерапията се стреми да поддържа благосъстоянието на ума, тялото и духа.

Ароматерапията постига ефекти чрез директно приложение или дифузия на масла, извлечени от растения (етерични масла), които влияят силно върху чувството за уелнес и положителното емоционално състояние. 

Защо да използваме етерични масла при йога практики?pixabay

Комбинирането на ароматерапия с йога значително подобрява вашата практика, а този дует ви изпраща на пътуване към доброто здраве и уелнеса. Следните етерични масла, които обикновено се използват от учители по йога и студия по целия свят, могат да помогнат да направите вашата йога практика много по-добра:

Ветивер, джинджифил и пачули

Тези етерични масла са заземяващи и свързващи земята, докато сандаловото дърво, тамянът, смирна и кедровото дърво се стабилизират, медитират и центрират. Всички тези етерични масла ще помогнат с баланса и стабилността в йога позициите и дълбоката връзка в практиката на медитацията.

Мента, евкалипт и розмарин

Тези масла стимулират потока на енергия и себеизразяване и ви помагат да постигнете стабилни, дълбоки вдишвания и издишвания. Усвояването на дишането е също толкова важно за успешната йога практика, колкото и овладяването на позите.

Лавандула, здравец и лайка

Тези аромати са успокояващи и релаксиращи - те обикновено се използват в края на вашата практика. 

Бергамот, лимон и портокал

Тези масла придават усещане за позитивност и радост на вашата йога практика.

Нероли, жасмин, иланг-иланг и роза

Тези аромати насърчават трансцендентността, връзката с другите и духовното изразяване.

Защо да използваме етерични масла при йога практики?pixabay

Сега, когато знаете кои аромати се използват във вашите занятия по йога, помислете за въвеждането им и в други области на живота ви. Ако установите, че лавандулата има особено успокояващ ефект, например, помислете да използвате няколко капки преди лягане. Насладете се!

Още интересна информация за етеричните масла можете да намерите в блога "Just my place" на Михаела Михайлова.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!


0 0
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...