Най-доброто упражнение за изгаряне на мазнини и подобряване на стойката
21.04.2017|14:00 Прочитания: 6168

Най-добрият начин да стегнете тялото си за летния сезон е да изберете едно ефективно упражнение и да се придържате към него. Ще ви представим упражнението "обратен планк", което още не е толкова популярно, колкото планк, но е много ефективно.

Как да го правите:

1. Седнете на пода и изпънете краката си пред тялото. Поставете ръцете си с дланите надолу и разперете пръстите си за по-голяма опора.

2. Наклонете се под ъгъл 45 градуса. Поставете ръцете си зад бедрата, така че ръцете да правят права линия от раменете.

3. Тежестта ви трябва да пада върху ръцете и петите, докато изтласквате ханша си нагоре.

4. Повдигнете краката и задните си части, така че тялото ви да е абослютно право и изпънато.

5. Стягайте коремните си мускули.

6. Задръжте се в тази позиция за 15-60 секунди.

7. Бавно отпуснете тялото си на пода.

Ефекти:

Стяга бедрата и прасците. В сравнение с обикновения планк, тези области се натоварват много повече. 

Подобрява метаболизма. Докато сте в планк, калориите се изгарят много по-бързо, отколкото при по-динамичните упражнения. Повечето хора, които правят това упражнение нямат никакви проблеми с метаболизма.

Перфектен гръбначен стълб. Обратния планк гарантира подобрение в позата, тъй като се използват мускулите, които спомагат за поддържането на гърба прав. Това е особено важно за хората, които работят в офис.

Освобождаване от болките и крампите в гърба. Ако правите обратен планк 3-4 пъти в седмицата ще се освободите от болките в гърба.

Плосък корем. Важно е да не отпускате таза си и да не накланяте главата си. Гърбът трябва  да е идеално прав. Обратният планк укрепва ръцете, корема и краката и също така разтяга раменете.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

7 2
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...