10 от най-добрите храни за изгаряне на мазнини и тонизиране
Unsplash / freestocks.org
10 от най-добрите храни за изгаряне на мазнини и тонизиране
27.06.2018|14:00 Прочитания: 514

Здравословното хранене е от основно значение за загубата на тегло, но има някои храни, които могат да ни помогнат да изгорим повече мазнини. Ето кои са храните, които могат да ви помогнат да изгорите мазнини и да тонизирате тялото си:

1. Сьомга

Сьомгата и други мастни риби имат омега-3 мастни киселини, които са полезни за здравето на сърцето и проучванията показват, че сьомгата може да помогне за понижаване нивата на инсулина и да се бори с възпалението. Но ползите не спират до тук. Изследванията показват също, че омега 3 могат да помогнат и за справяне с депресията. Консумирайте сьомга 2-3 пъти седмично или орехи, които са добра алтернатива.

2. Кафе

Освен че ни дава енергия, тази любима на много хора напитка, помага за тонизиране на тялото и потиска апетита.

3. Зелен чай

Пиенето само на няколко чаши зелен чай на ден може да стимулира метаболизма и енергията ви. Зеленият чай съдържа и катехин, който е антиоксидант и се бори с болестите. 

4. Зелени листни зеленчуци

Зелените листни зеленчуци като зеле, спанак, айсберг и други са пълни с витамини и минерали, да не говорим, че имат ниско съдържание на калории и имат високо съдържание на фибри. Те са идеалната храна за почистване на клетките ви и за набавяне на витамини А, С и К, калций и желязо.

5. Яйца

Яйцата са антиоксидантни и наситени с хранителни вещества, нискокалорични и ниско въглехидратни и имат висококачествен протеин, който да ви засити. Те са много полезни, ако искате да отслабнете. Твърдо сварените яйца например са страхотна закуска. 

6. Кисело мляко

Киселото мляко е фантастичен източник на протеини. Пробиотиците в киселото мляко спомагат за поддържането на здравословен баланс на добри бактерии в червата, което означава, че тялото ви може да усвоява храната ефективно.

7. Бобови растения

Това семейство храни е пълно с протеини и фибри, което ще ви помогне да се чувствате сити по-дълго време. Можете да консумирате боб, леща, нахут и други. 

8. Краставица и целина

Вероятно сте чували, че целината отнема повече калории, когато я ядете, отколкото съдържа в действителност, и това не е далеч от истината! Високото съдържание на вода в краставицата и целината ги прави хидратиращи храни, които осигуряват разтворими фибри и витамини, докато са с много ниско съдържание на калории.

9. Овесена каша

Овесената каша е добър комплекс въглехидрати с фибри, които могат да ви помогнат да се чувствате сити.

10. Цитруси

Портокалите и грейпфрутите са чудесни примери за плодове с витамини, антиоксиданти и високо съдържание на вода. Грейпфрутите имат по-малко калории от портокалите. Също така горчивият им вкус намалява апетита. 

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...