10 вида инфлуенсъри, които ще ви помогнат да разберете какво значи инфлуенс маркетинг
RevTag
10 вида инфлуенсъри, които ще ви помогнат да разберете какво значи инфлуенс маркетинг
15.08.2018|11:00 Прочитания: 1021

10 вида инфлуенсъри, които ще ви помогнат да разберете какво значи инфлуенс маркетинг:

  1. Експертите

Всеки трябва да се слушва в техните съвети, тъй като те се занимават с инфлуенс маркетинг от самото му начало. Ако направят пост по вашата кампания, със сигурност той ще бъде успешен, а и в полза на двете страни.

  1. Войните на дъгата

Ако успеете да се свържете с деен активист, то със сигурност ще уцелите джакпота – те говорят смело и мислят дръзко. Те са същински войни – готови на всичко, за да бъдат чути.

  1. Антагонистите

Дори да влезнете в дебат с някой инфлуенсър-антагонист, известен с хапливия си език, то съвсем скоро очаквайте и Вашето име да изгрее. Естествено, винаги подхождайте с уважение и респект, независимо от гледните Ви точки. Скоро дори може да очаквате самите Вие да се превърнете в инфлуенсъри.

  1. Известните

Така наречените "селебритита" винаги са имали голяма аудитория, която ги следва и харесва – ако работите с тях, със сигурност марката Ви ще се прочуе. Но те често биват използвани за реклами, с което трябва да се внимава, тъй като понякога е в досада на последователите им.

  1. Големите имена

Хората, които дълго са работили над името и имуществото си, също са страхотни инфлуенсъри. Те често са екстровертни и харесват вниманието – дайте им Вашето, като споделяте техни снимки в сайтовете си.

  1. Високоуважавани личности

Да работиш с някого, който е високоуважаван в сферата си на дейност, също е страхотна възможност, тъй като хората, които са в тяхнто обкръжение, им имат пълно доверие за всичко, което те казват.

  1. Умниците

Всеки, които работи с различни данни, факти, фигури и статистики, е достоен инфлуенсър. Още повече, тези "умници" винаги са готови да опитат нещо ново, за да разберат повече за него – защо не и за инфлуенс маркетинга?

  1. Социалните пеперуди

Тези "пеперуди" са вероятно най-заети от всички инфлуенсъри. Те буквално живеят за дигиталния свят. Често имат повече контакти в социалните мрежи от мен, теб и нашите семейства взети заедно. Затова и са страхотен избор за кампания.

  1. Пресата

Работа с журналисти също е страхотен начин да увеличиш разпознаваемостта си на пазара. Ако някой напише статия за някой продукт, то със сигурност информацията за него ще достигне до правилните хора, които таргетираш. Естествено, в този случай продукта/услугата трябва да е нещо, за което си струва човек да говори и пише.

  1. Вътрешните хора

Говорейки за журналисти, важно е да отбележим колко важно е за тях, както и за маркетолозите, да имаш "инсайд" информация. По този начин знаеш към кого как да се обърнеш, така че да получиш максимума от Вашите отношения. Работейки с "вътрешни" хора, лесно може да покачите Вашите продажби, учейки се от техните трикчета.

Може би това е малка извадка на видовете инфлуенсъри, с които човек може да се сблъска, но определено показва разновидността на тази професия. Всеки бранд трябва да избере най-добрия песонаж за неговите цели, за да достигне до правилните хора.

Още интересна информация за инфлуенс маркетингът може да намерите в сайта на #RevTag

Автор: Лора Добрева 

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви
тази статия?
Последно от Jenite
Момък се влюбил безнадеждно в девойка. Отишъл при нея и й казал, а момичето попитало: - Имаш ли два Мерцедеса? - Не.- Имаш ли един милион долара? - Не. - Имаш ли двуетажна...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...