Защо да бъдеш интроверт в офиса, може да бъде благословия

Защо да бъдеш интроверт в офиса, може да бъде благословия

Да бъдеш интроверт на работното място често е свързнао с много предизвикателства - често хората те смятат за срамежлив или дистанциран, слушането е малко уморително и трябва да убедим колегите си, че да, наистина сме напълно доволни, че сме седнали сами на обяд.


В резултат на това интровертите работят усилено, за да установят граници и да създадат механизми за справяне, така че да могат да процъфтяват в работна среда. Да бъдеш интроверт има както положителни, така и отрицателни страни. 

Но нагласите се променят към по-добро и работодателите започват да приемат положителния принос, който интроверите могат да донесат на динамиката на работното място. Ако идентифицирате себе си като интроверт, тогава трябва да започнете да цените себе си. Ето защо да бъдеш интроверт на работното място е предимство:

1. Можете да работите независимо и самостоятелно

Не се притеснявате от работата в екип, но също така сте щастливи, когато работите сами. Това е сладко облекчение за шефа ви, защото така улеснявате много работата. Трябва също така да го приемете като огромен комплимент, когато хората, с които работите, са достатъчно уверени в способностите ви да ви зададат задача и да ви позволят да работите сами по нея.

2. Мълчанието е злато, говоренето е сребро

Интровертите са добри слушатели, което означава, че могат да разграничават важната информация от страничния шум. Могат да филтрират информацията, от която се нуждаят, и да предоставят информацията, която колегите понякога забравят.

3. Говорите, когато имате нещо да кажете

Интровертите често се смятат за срамежливи, и докато това е вярно за някои, за другите, това е просто случай на абсорбиране и наблюдение на това, което се случва около нас. Интроверите са дълбоки мислители, така че когато говорят, те са стегнати, защото са се замислили над това, което искат да кажат, преди да го кажат на глас. 

4. Вашата тайна сила е вашата социална интуиция

Да бъдеш отличен комуникатор не е просто да говориш увлекателно или да можеш да пишеш добре; знаейки как да се свързвате с нов член на екипа или да забележите, когато някой колега се държи странно е също толкова важно.  Това е сила, която ви служи добре, когато става дума за работа в екип. 

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay