Тайната за продажба на даден продукт е неговата опаковка. За да бъде привлекателен за клиента, той трябва да бъде представен в най-добрия си вид.
Някои дизайнери обаче са решили да се пошегуват с продукта чрез неговата опаковка. По този начин се получават забавни и оригинални идеи, които се пресъздават върху различни продукти. А и се създава голям интерес към определената стока. Ето и някои примери, които ние събрахме.
Кутия за вино, но във формата на боя
Тази опаковка за вино е изработена като кутия за боя от латвийската рекламна агенция McCann Vilnius. Създадена е, за да се отбележи издаването на нови червени вина от френския регион Beaujolais. Освен за кутия, от която да се сипва виното, изобретението може да се използва и като съд за складиране на други неща след това. Също така има цветна графика - елементът, свързан с боята. Тя позволява на човека, който пие от виното, да разбере колко е изпил по оцветяването на зъбите. Хитро, нали?
Щастливи яйца
Опаковката, в която се продават яйцата, е направена от слама. Изобретателно и оригинално представяне на продуктите, които изглеждат все едно са току-що снесени и сложени специално за купувачите. Дизайнът е направен от Maja Szczypek, която учи в Академията за изящни изкуства във Варшава. Миналата година този й проект достига трето място на конкурс за млади дизайнери.
Пчелен мед директно от кошера
Дизайнери, специалисти по опаковките от Backbone Studio в Армения, създават дървена опаковка, която изглежда като кошер на пчели. В нея се поставя буркан с мед и се продава директно по рафтовете в магазините. Обикновеният и изчистен дизайн наподобява кошер, в който обаче няма пчели, които да ви ужилят, а сладък медец.
Водка "Гръбнак”
Немският дизайнер Йоханес Шулц създава уникално шише, в което да се съхранява алкохолната напитка водка. Невероятният дизайн представлява бутилка, в която като че ли има гръбнак и гръден кош на човек. Изображението е 3Д, откъдето идва и реалистичният вид. Идеята е да се покаже, че продуктът е гръбнак, на който купувачите могат да се доверят. Дали замисълът им се е получил, или някои от хората са се погнусили, няма как да разберем. Но със сигурност е оригинално.
Кифли на плочки
Фитнес център влиза в партньорство с местна пекарна, за да направят "влез във форма” кифлички. Опаковката представлява кутия, чиято среда е прозрачна и откъдето се подават кифлите във форма на плочки. Останалата част е торсът на мъж, а сладките изделия се явяват като неговия изваян корем. Идеята е на украинската компания MEX и се оказва доста печеливша, тъй като успява да увеличи посещаемостта на фитнеса с 25%.
Торбичка закачалка
Дизайнът на пликчетата с дръжка закачалка е на Алики Ровити. Интересното в случая е, че дръжката на хартиената торбичка не само изглежда, а и е съвсем истинска закачалка, която след това може да се използва по предназначение.
Тениска с пържола или франзела
Тайландската дизайнерска агенция Prompt Design създава серия от тениски, които са щамповани с определени храни, така че да изглеждат като току-що излезли от супермаркета. Щампите са наистина много реалистични. Вижте сами на снимките.
"Бла-бла” бисквити
Вижте този страхотен дизайн за опаковка на бисквити. Различните лица на всяка от тях показват различните вкусове на сладките. Опаковката се отваря точно там, където е устата на човечето. Дизайнът е проектиран от студенти в Британското висше училище за изкуства и дизайн в Москва, Русия.
Тесни дънки, тесни опаковки
Точно това представляват опаковките на дънки от този модел на известна марка за дънкови облекла. Ако дори сложите две от тях една до друга, те ще ви заприличат на кльощави крака.
Лейкопласт за рани като лепящи листчета
Когато човек има рана на пръста, е доста трудно да си сложи лепенка с една ръка. Ако пък е ранен на няколко места по двете длани, става още по-трудно. Затова марка за лепенки решава проблема. Тя изобретява начин, по-който само с едно дърпане да успеете и с една ръка.
Парфюм като запалка
Известната марка за запалки Zippo пусна на пазара и парфюм. За да не се налага да измислят специален флакон за целта, те просто решиха да използват дизайна на запалките си. Доста мързеливо, но и точно толкова оригинално.
Ако статията ви е харесала, станете част от Jenite.bg във Facebook!
18 | 0 |