7 заблуди, които ни карат да харчим повече

7 заблуди, които ни карат да харчим повече
Canva

Заблуди и трикове, които могат да насочват хората към излишни харчения, са често използвани в маркетинга и потребителската психология. Ето седем от тях:

"Специално ограничено време" или "Ограничени наличности": Предлагането на продукти или услуги с ограничено време или количество може да подтикне хората да вземат бързо решение за покупка, докато в действителност този натиск може да е изкуствено създаден.

"Безплатно" или "Богато на оферти": Предложения за безплатни продукти или богати на оферти пакети могат да скрият факта, че клиентът плаща за ненужни добавки или услуги.

"Покупка, заради чувство/усещане": Този трик включва разполагането на продукти на стратегически места или създаването на атмосфера, която подпомага емоционалното купуване, вместо осъзнат избор.

"Съпоставка на цени": Използването на стратегии за съпоставка на цени може да впечатли хората, но понякога тези цени се повишават предварително, за да се направи въздействието от отстъпката по-голямо.

"0% лихвен кредит": Предложения за кредити с нулева лихва могат да изглеждат като изгодни, но често тези кредити идват с скрити такси или високи годишни процентни ставки след изтичане на периода на 0% лихва.

"Закупуването на малко количество не е изгодно": Идеята, че ако купите по-малко количество от даден продукт, ще платите повече, може да подтикне хората да купуват повече, отколкото са имали нужда.

"Ефектът на групата": Рекламата често използва идеята, че ако мнозина правят нещо, то трябва да е правилно. Това може да доведе до следване на тенденции и харчене за неща, които не са реално нужни.

Апел към емоциите: Рекламите, които се обръщаъ към емоционалната страна на потребителя, често са по-ефективни в убеждаването на хората да харчат повече.

Безплатни мостри и тестове: Предлагането на безплатни мостри може да привлече вниманието и интереса на потребителите, но по-късно те могат да бъдат насочени към покупка на продукт или услуга.

Ограничени количества и време: Употребата на фрази като "последни бройки" или "промоцията е валидна само днес" може да подтикне към необмислено решение за покупка.

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



1
Ева ronalda 22.01.2024|10:32
Хора, знаете ли, че с повишаване на имунитета вие ще се отървете от хроничните заболявания и ще се предпазите от всякакви вируси, освен това ще се почувствате по-млади. Подсилвам имунитета си с едно от най-добрите лекарства и го купувам тук=---- https://use.my/zf32
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay