Айфеловата кула – според първоначалното намерение на създателите, най-известната забележителност на Париж е трябвало да се разглоби и продаде за скрап 20 години след построяването си.
Червените телефонни кабинки – цветът им е избран така, че да привлича внимание отдалеч. Имало е моменти обаче, в които граждани на Обединеното кралство са се отвращавали от яркия нюанс и са искали нещо, което да контрастира по-малко със заобикалящата урбанистична среда. За да се угоди на тези вкусове, голяма част от кабинките били боядисани в сиво.
Катедралата в Милано е строена в продължение на пет века. За разлика от другите европейски църкви, италианският шедьовър на готическата архитектура няма камбанария.
Това са някои от любопитните факти, които ще чуете от екскурзоводите в Лондон, Париж и Милано. Но ако евтини и краткотрайни посещения на споменатите дестинации вече могат да се намерят за по 250 евро, то вече ни е предоставена и възможност да ги "облечем". На двойно по-висока цена. За 500 евро можем да разходим и мадамата от Статуята на свободата из собствения си град.
Роклите с туристически забележителности са част от новата колекция Cheap and Chic на Moschino за сезон Есен-Зима. Кейти Пери особено много е харесала предложението и облече рокля с телефонна кабина, комбинирайки я с ярко розов цвят на косата. Ако и на вас ви допада атрактивната визия, ще се зарадвате да разберете, че щампите се предлагат и върху блузи с къси, дълги или прозрачни ръкави. Всички те се комбинират чудесно с пухкави плетива, топли палта и шапки.
Moschino са се погрижили също така да набавят и подходящи аксесоари за "архитектурните" дрехи. Носят се слухове, че истинската жена успява да побере целия свят в своята дамска чанта. Е, сега дори можем да носим забележителности от целия свят върху любимите си дисаги!
17 | 1 |