Как Джереми Алън Уайт се превърна в секс символ?

Calvin Klein ни подари първата си кампания за новата година. Всичи социални мрежи пламнаха с образа на Джереми Алън Уайт само в бели боксерки и мускули. Целият интернет все още не може да се насити!

Социалните мрежи наистина бяха взривени от безбройни туитове, мемета и видеа в TikTok. Коментарите за бяха най-разнобразни като например "Някой да даде повишение на маркетинговия отдел" и "Колко пъти е твърде много пъти за гледане?" Истината е: границата не съществува.

В 45-секундната реклама, режисирана от Мерт Алас и заснета в центъра на Ню Йорк, Уайт прави набирания без усилие и позира като скулптура на Микеланджело. Но като оставим кампанията настрана, нека изясним едно нещо: Джеръми Алън Уайт винаги е бил секси и новооткритият му статус на секс-символ е заслужен, но и доста закъснял.

Рекламите на Calvin Klein отдавна са нещо като феномен на поп културата, което се дължи до голяма степен на разпознаваемите звезди, които се показват в нищо повече от слипове и спортни сутиени. Помислете само за предишни знаменитости, които са били лица на Calvin Klein: Кейт Мос, Майкъл Б. Джордан, Джейкъб Елорди и Кендъл Дженър и много други.

Различното в тази реклама обаче е очевидно: това е самият Уайт. Не е съвпадение, че неговата искрена, скромна публична личност е оформила отношението на феновете към него и помогна на тези снимки да разбият интернет.

Уайт изглежда безумно секси, емоционално интелигентен и доста скромен едновременно. И е ясно, че това е нещото, за което феновете наистина копнеят през 2024 г.

Да не обръщаш внимание на своя сексапил е най-горещото нещо на планетата, а Уайт оглавява списъка. Виждали сме други холивудски разбивачи на сърца бързо да се издигат до статут на секс-символ в миналото и запазването на това сдържано ги е направило още по-неустоими. Вземете например Райън Гослинг, който се създаде определен образ след участието си в "Тетрадката". Тогава актьорът призна, че за него е "неудобно" да бъде смятан за секс символ и спомена, че преди е ненавиждал тези момчета. Като оставим настрана страхотната физика, това, което ни привлича, когато става дума за мъже секс символи, е как се справят със светлините на прожекторите и дали все още изглеждат непретенциозни дори с цялото внимание, което е насочени към тях.

Ключовият фактор е, че момчета като Джереми Алън Уайт не са обвързани с външното утвърждаване, което човек обикновено получава от това, че е секси. Сякаш това няма значение за него и в двата случая. Той ще продължи да върши нещата си със или без нашето женско одобрение - това е горещата част!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay