Лейди Гага, Джъстин Тимбърлейк и други знаменитости се включиха в кампанията "Жертване на дигиталния живот" в полза на благотворителната фондация на Алиша Кийс "Да запазим живота на дете", съобщи Асошиейтед прес.
За целта звездите ще се изключат от социалните мрежи като Фейсбук и Туитър за Световния ден за борба със СПИН – 1 декември. Те ще се включат отново, когато бъдат набрани 1 милион щатски долара.
В кампанията участват също Дженифър Хъдсън, Райън Сийкрест, Ким и Клои Кардашиан, Елайджа Ууд, Серина Уилямс, както и съпругът на Алиша Кийс Суиз Бийтз.
Звездите заснеха специални видеоклипове за последните си туитове и ще се появят в реклами, показващи ги да лежат в ковчези. Те символизират това, което кампанията нарича дигиталната им смърт.
"Толкова е важно да Ви шокираме така, че да Ви събудим - каза Кийс. - Не е вярно, че хората не се интересуват или че не искат да направят нещо. Всъщност те не са мислили за това".
Кампанията представя болестта в перспектива.
"Това е пряк и емоционален, както и малко саркастичен начин, да накараме хората да обърнат внимание", добави Кийс.
Фондацията на Алиша Кийс започна работа през 2003 г. Тя подкрепя семейства, засегнати от ХИВ и СПИН в Африка и Индия.
През юли Лейди Гага стана първият жив човек, който има повече от 10 млн. почитатели в социалната мрежа. Певицата дори задмина президента на САЩ Барак Обама по популярност.
0 | 0 |