Вивиан Уестууд е повече от модна икона!

Заетата дама на британската мода

Вивиан Уестууд е повече от модна икона!

Вивиан Уестууд е заета дама. Лондонска дизайнерка е един от ценните кадри, които показват колекциите си в няколко модни столици – Милано, Париж и, разбира се, Лондон. Миналата седмица тя представи есенно-зимната си колекция за 2011г. по време на Седмицата на модата в Лондон. По-рано същия ден австралийският ѝ съпруг, Андреас Кронтхалер или креативния директор на "Vivienne Westwood", отбеляза пред Luxist, че са правили проби с Хелена Бонам Картър за церемонията по връчване на наградите "Оскар". Напрегнат ден, наистина.

 

Ревюто ѝ, което се състоя в сградата на Кралския съд в Лондон, се оказа достатъчно дълго, че да въвлече зерителите във вечния измислен свят на Уестууд. Вдъхновението зад есенно-зимната колекция "Red Label" е "Алиса в Огледалния свят" на Луис Карол, която история предизвиква усещане за британско общество и промяна. Моделите носеха каре, дрехи с несиметрични шевове, фантастични шапки в свръх размери, като се отличаваха с артистичен грим (някои бяха дори със златни лица) и прически, които се опитваха да създадат някакъв вид гравитация. Цялото ревю можете да видите на официалния сайт на "Vivienne Westwood”.


В публиката присъстваха имена като Джо Ууд, позната като бившата съпруга на Рони Ууд от " Rolling Stones", певицата Палома Фейт, Бой Джордж, бившият тенис професионалист Борис Бекер, Ник Роудс ("Дюран Дюран") и британската художничка Трейси Емин.


"Впечатлен съм от ревюто на Вивиан, винаги подготвя по няколко изненади. Невероятно добра е в кройката, което винаги ми напомня на японците, но си мисля, че те са заимствали от Вивиан.", споделя пред Luxist въодушевеният Ник Роудс.

Колекцията е отражение на личната обвързаност на Уестууд с околната среда. Тя е ангажирана да използва английски вълнени платове и плетива - кампания позната в Англия като " The Campaign for Wool", чийто патрон е самия принц Чарлз. Уестууд отдава чест на лондонския начин на живот или както сама го определя: "Става въпрос за "бритишизъм".

 

След шоуто подбрани гости били поканени на частна вечеря в имение в Белгравия. Домът, който явно е нает за частни партита, е повече от елегантен. Декорирацията с огромни цветни аранжировки и осветление в синьо, розово и лилаво на залата за вечерята, както и самата вечеря е спонсорирана от " Chivas Regal", с които Уестууд сключва договор за специален проект – проектирането на лимитирана серия 18-годишно уиски.

 

Бутилката "Vivienne Westwood Chivas Regal" била представена на коктейл преди вечерята. Обвито в дизайнерски калъф от три части, който изцяло носи духа на скандалната дизайнерка, това специално уиски ще бъде произведено в лимитирана серия от 2 500 бутилки. Това е третото партньорство на алкохолната компания със световноизвестен дизайнер – преди това бяха Александър МакКуин и Кристиан Лакроа.

 

"Пия скоч от 14-годишна," признава пред Luxist 69-годишната червенокоса бунтарка, докато отпива от чаша чисто уиски "Chivas Regal". "Тогава го наричахме "огнена вода".


Оказва се, че британката не е жертва на поп-културата: тя не гледа телевизия, не е киноманяк и не се загубва в интернет – само поддържа блога си. За сметка на това е отдадена страстно на глобалните проблеми с околната среда и промяната в климата.


"Това е единственото жизненоважно нещо, което трябва да правим. Важно е да разберем, че кризата с климатичните промени е отговорност на всеки и всеки трябва да направи нещо за това."

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay