FOREO завладя над 80 пазара на 6 континента за 10 години

FOREO завладя над 80 пазара на 6 континента за 10 години

FOREO, водещата световна марка в областта на медицинските технологии за грижа за кожата, навършва 10 години през юли. За този период марката е успяла да завладее сърцата на милиони потребители по целия свят в над 80 държави на 6 континента, като тази година планира да представи 21 нови продукта тази година, с които да спечели още последователи. Компанията вече разкри част от тях като първата си козметична линия продукти FOREO и първото си устройство за IPL епилация FOREO Peach 2.

За да отпразнува този важен момент, компанията освен нови продукти, днес разкрива и 10 интересни факта за своята история и наследство. 

FOREO: началото на една шведска любовна история

FOREO произхожда от страната на зашеметяващите пейзажи и минималистичния дизайн. Родена в Швеция, тя черпи вдъхновение от хармоничното съчетание на природа и иновации, което определя шведската култура. Продуктите на FOREO олицетворяват шведската философия за опростеност, функционалност и авангардни технологии. Концепцията шведска рутина за грижа за кожата на FOREO се основава на минимален брой продукти, които работят в хармония и дават максимални резултати. 

Всичко започва с един несполучлив подарък за годишнина

LUNA™, емблематичният почистващ уред за лице на FOREO, има неочаквано начало – основателят Филип Седич търси подарък за годишнина за съпругата си. Купената от него четка за лице в крайна сметка нанася повече вреди, отколкото ползи, което кара Филип, бидейки неуморим визионер и мечтател, да изобрети своя собствена четка за лице. Неговият новаторски подход води до раждането на LUNA™, която предизвиква революция в грижата за кожата по целия свят.

FOREO завладя над 80 пазара на 6 континента за 10 години

 Следващо ниво в грижата за устната кухина: Историята на ISSA

ISSA, първата в света силиконова звукова четка за зъби, се ражда от добре познатата трудност да накараш децата да си мият зъбите. По време на семейна ваканция на хърватския остров Вис, Филип Седич подозира, че децата му симулират, че си мият зъбите, затова отива да провери дали косъмчетата са мокри. Децата не излъгали, но Филип забелязал, че косъмчетата остават мокри дълго време след миенето на зъбите, отглеждайки собствени бактерии. Затова той изобретява ISSA, в която найлонът е заменен с 35 пъти по-хигиеничен силикон, което го превръща в най-големият напредък в грижата за устната кухина от 70 години насам. А защо името ISSA – така древните гърци са наричали античното селище на остров Вис.

Разрушаване на корпоративните трикове

Във FOREO устойчивото развитие не е просто модна дума, а ангажимент. С отдадеността си към производството на висококачествени продукти, които издържат дълго, FOREO се стреми да прекъсне бизнес практиката на планираното остаряване, при която продуктите се проектират така, че да се развалят бързо. Като дава приоритет на издръжливостта и дълготрайността, FOREO намалява необходимостта от честа подмяна и насърчава отговорното потребление, предлагайки решения за красота, които наистина са еднократна инвестиция.

До Луната и обратно

Мнозина смятат, че FOREO нарича първото си устройство LUNA™ заради латинското име на Луната, но истината е много по-технологична. То е кръстено на материала, от който са били направени подметките на ботушите на Нийл Армстронг. Това е същият безопасен за тялото силикон, който стана част от безброй процедури за грижа за кожата.

Ефектът на лотоса

Чудили ли сте се някога как LUNA™ остава толкова чиста и без микроби, побеждавайки по чистота найлоновия материал 35 пъти? Както при повечето продукти на FOREO, вдъхновението е намерено в природата. LUNA™ остава чиста благодарение на специфичния модел от микроскопични косъмчета, които правят невъзможно полепването на мръсотия или замърсявания и прехвърлянето им върху кожата ви. Този ефект се нарича "ефект на лотоса" и е точно същата характеристика, която поддържа листата на лотоса чисти сред цялата блатиста кал.

Много по-силен, отколкото изглежда

Когато FOREO изобретява устройството за лечение на акне ESPADA™, природата отново е вдъхновението зад иновацията. Формата на устройството е инспирирана от бамбуковото дърво, чийто материал е известен със своята лекота, но е три пъти по-здрав от дървесината. Това вдъхновение помага на FOREO да изгради патентования вътрешен дизайн, в който са монтирани две LED светлини (червена за набелязване, синя за лечение). Самото име ESPADA идва от испанската дума за "меч", което препраща към прецизността, която се постига чрез таргетираното лечение с уреда. 

"Този свят може да бъде един"

Вдъхновен от легендарната песен на Queen "Heaven For Everyone", основателят на FOREO Филип Седич решава да внедри посланието на Фреди Меркюри в компанията. Етимологията на името на бранда FOREO идва от "FOR EveryOne" (т.е. "за всеки") и това илюстрира и мисията на компанията – да разрушава етикетите и същевременно да вдъхновят всеки да бъде себе си.

Визионер начело

Освен че е основател, Филип Седич изпълнява и функцията на главен директор по иновациите във FOREO, като ръководи развитието на компанията с визионерското си лидерство. Като основна сила зад всички продукти на FOREO, креативният начин на мислене на Филип доведе до създаването на новаторски решения за красота и благополучие. Днес – с над 200 патенти, подписани с името му, и със своя непрестанен стремеж към иновации Филип продължава да води и оформя успеха и репутацията на FOREO като световен лидер в бранша.

На снимката: Основател и главен директор по иновациите на FOREO, Филип Седич

Глобално дело

FOREO вече е завладяла сърцата и кожата на милиони потребители по целия свят. С присъствието си в над 80 държави на 6 континента марката се превърна в любим спътник в грижата за кожата на хора от различни култури и среди.

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay