75% от хората се притесняват да говорят със своите майки за любов и грижа за кожата

Това показва международно проучване на шведската beauty-tech марка FOREO

75% от хората се притесняват да говорят със своите майки за любов и грижа за кожата

Глобално проучване на бранда FOREO показва, че 81% от хората се изпълват с гордост, когато са сравнявани с майките си. Изследването оборва всеобщо приетото с години мнение по света, че фразата "ти си точно като майка си" е обидна.

Друг интересен резултат от анкетата показва, че често децата забравят, че майчинството е само част от идентичността на майките. Те са преминали през същите предизвикателства в процеса на израстване като децата си и е логично да се обръщаме към тях за съвети. Въпреки това, FOREO установява, че 75% от хората смятат, че има определени теми, които избягват да обсъждат с майките си. Сред тези деликатни въпроси са темата за любовта (28%), следвана от тази за секса (18%) и грижата за кожата (18%).

75% от хората се притесняват да говорят със своите майки за любов и грижа за кожата

Резултатът, сочещ наличието на притеснения за обсъждане на темата за грижа за кожата с майката е най-изненадващ, тъй като е логично децата да търсят съвети от майките си, щом стане дума за кожата, защото те са опитен източник на знания. Именно майките знаят вечните тайни за красота, хигиена, както и за това как да подхранваме своята кожа и как да се грижим за нея. Козметичните технологии промениха начина, по който мислим за красотата, и издигнаха домашните процедури на ниво, което преди се смяташе, че е постижимо само чрез инванзивни и болезнени процедури, но домашните трикове също не са за подценяване.

Като се има предвид, че 81% от хората сe гордеят, когато биват сравнени със своите майки, проучването също изследва как децата показват тази гордост и обичат да радват майките си. Анкетата сочи, че 44% биха подарили на майките си луксозно СПА преживяване, следвани от 37%, които биха предпочели по-скоро уред за ежедневна грижа за кожата. Затова FOREO подготви списък с най-горещите и задължителни подаръци за майката от своето портфолио:

BEAR 

BEAR е първото в света медицинско устройство, съчетаващо микроток с анти-шокова система, одобрена от FDA. Това го прави най-мощният и безопасен уред, осигуряващ незабавен лифтинг ефект. Микротоковата технология увеличава производството на колаген и еластин, които отговарят за укрепването и гъвкавостта на съединителната тъкан. Устройството разполага с две микротокови сфери, които доставят микроток с регулируем интензитет до кожата. Това, съчетано с характерните за FOREO T-звукови пулсации, позволява на BEAR да прави нискочестотен масаж дълбоко под повърхността на кожата, като по този начин стимулира притока на кръв и възвръща стегнатия и еластичен вид на кожата, редуцирайки признаците на стареене. 

UFO Mini 2

Това смарт устройството за нанасяне на маски на FOREO е оборудвано с пълен спектър на LED-светлинна терапия, термотерапия и Т-звукови пулсации. Благодарение на тях, то увеличава максимално вливането на хранителните съставки на всяка маска или серум в по-дълбоките слоеве на кожата и същевременно изчиства и минимизира порите на лицето. UFO mini 2 осигурява резултати на професионално ниво у дома в рамките на две минути и е клинично доказано, че благодарение на него, бръчките могат да бъдат намалени само за седем дни. Същевременно устройството подобрява влажността на кожата със 126% само след 90 минути употреба. 

FOREO предлага 8 различни маски с активни съставки, които могат да се използват с UFO mini 2 за хидратиране и подхранване на кожата, предоставяйки максимално персонализирано и разкрасяващо преживяване за всеки. 

75% от хората се притесняват да говорят със своите майки за любов и грижа за кожата

LUNA 3 и LUNA 3 plus

Те са най-новите и модерни четки за лице на FOREO за безупречно почистване на кожата. Иновативна LUNA 3 plus, например, предлага термо почистване на лицето на нивото на дерма клиника. Благодарение на технологията си за термотерапии, уредът отстранява в дълбочина замърсявания, бактерии, излишен себум, мъртви клетки и остатъци от грим, като в същото време глези кожата. В допълнение, LUNA 3 plus е оборудвана с микротокова анти-ейдж технология, за да предложи стягащи и ревитализиращи масажи – всичко това в едно, практично устройство! 

В България продуктите на FOREO може да бъдат закупени на foreo.com, в Notino – в магазина в Paradise Center и онлайн на notino.bg, в Zlatna Ribka и в Arlen.

За да научите повече за най-бързо развиващата се марка в областта на технологиите за красота в света и да сте в крак с бъдещия растеж и иновациите ѝ, посетете сайта на FOREO или последвайте @foreo_bgr в Instagram.

За FOREO

Шведският козметичен и технологичен бранд FOREO предлага нови стандарти за красота и грижа: от серията LUNA – устройства за почистване на лице, награждавани десетки пъти, през продуктовата линия UFO, която въведе изцяло нов начин за нанасяне на продукти за лице, до ISSA, която стои зад преоткриването на четката за зъби. Подходът е дързък – марката не просто подобрява съществуващите дизайни – FOREO Швеция ги разрушава и ги рестартира из основи, като гарантира, че най-добрите продукти не са привилегия само за хората с високи финансови стандарти. FOREO насърчава увереността – когато се чувстваш добре, изглеждаш добре, и мисията е изпълнена! Дебютът на FOREO на пазара е през 2012 г. и в момента брандът присъства в 77 страни в света, като продължава да се разраства.

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay